Garancia
Kézműves termék:
Amennyiben az eladott kézműves termékünk, nem működik megfelelően, úgy a vásárlást követő 12 hónapon belül javítjuk, avagy cseréljük a terméket. A webshopról vásárolt termékre az elállási jog, a vásárlást követő 14 napon belül, érvényesíthető, viszont az egyedi megrendelt termékeknél nem.
Outlet ruházat:
Ruházati termékek, cipő, és egyéb (nem műszaki termék) fogyasztási cikkek esetén a jelenlegi hazai szabályok alapján ugyan nincs kötelező jótállás, de ez nem jelenti azt, hogy hiba esetén a fogyasztónak ne lennének jogai. A Polgári
Törvénykönyv szerint az ún. kellékszavatossági jogok alapján is érvényesítheti a jogait a fogyasztó. Azonban az outlet termékek lényegében érték csökkentett (nem feltétlenül hibás) termékek, a Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése
alapján négyféle ún. szavatossági jog közül az árleszállítással már eleve a megvásárlás menetében rendelkezik, mivel nem eredeti hanem outlet áron vásárolja a terméket. A távolban köttetett szerződés (webshopos vásárlás) során
kézhez kapott termékre kizárólag a Polgári Törvénykönyvben előírt 14 napos elállási jog gyakorolható.
Elállási jog gyakorlásának menete
Ha élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) Sérült vagy hiányos terméket nem áll módunkban visszavenni. A termék visszaérkezését követő harminc napon belül cégünk a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.